Judecătoria Review: același oraș, ochi diferiți

Este totul, dar imposibil de a separa judecata de la Ryu Ga Gotoku studio 's jocuri anterioare.

Hotărârea este un spinoff al seriei Yakuza, bazat pe o poveste de către producătorul de franciză de lungă durată Toshihiro Nagoshi. Are loc în exact același oraș ca 2018's Yakuza 6, cu aceleași magazine și alei și familii sindicalizate de crimă, construite cu aceleași active, pe același motor de joc Dragon. Sigur, de data aceasta am o persoană diferită - investigator privat Takayuki Yagami în loc de gangster Kazuma Kiryu-, dar totul se simte atât de asemănător că este tentant să vadă judecata ca fiind doar o recitină, destinată să găsească o nouă utilizare pentru unele active rămase peste Yakuza 6.

Noul protagonist contribuie la judecata salutând oricui - nu este nevoie să fiți familiarizați cu cei aproape 15 ani de la Yakuza Series Lore pentru a juca. Și acum este la fel de bun ca oricând să sară în serie; Hotărârea este atât de îndrăzneață și completă că funcționează ca o introducere sau o piesă de însoțitor, în funcție de familiaritatea dvs. cu franciza.

Ea împărtășește o mulțime de aceleași mecanici ca și alte jocuri Yakuza, dar au fost introduse lent cu o mulțime de mementouri pop-up despre ce să facă. Pe măsură ce alerg pe străzile lui Kamurocho, am o mulțime de șanse să practic luptând când mă scot de tare. Și acea practică vine la îndemână deoarece, în timp ce eu sunt un ex-avocat, a transformat investigatorul privat, încă mai rezolvă fiecare caz prin perforarea cuiva - sau, mai des, o mulțime de unii - în depunere. Investigarea cazurilor, deoarece povestea se desfășoară adesea necesită traversarea întregului oraș, deci există o mulțime de perforare și explorare a improvitării și explorarea.

Ryu Ga Gotoku Studio / Sega

Că la fel ca Yakuza 6, dar mai sunt mai mult la judecată decât să găsești următoarea persoană să pună. Yagami are instrumente pe care le folosesc ca investigator privat care sunt noi în serie. Când ajung la o clădire de birouri închisă, am o dronă care mă lasă să-mi aprind ferestrele de deasupra mea. Sosind la o scenă de crimă mă schimbă într-un mod de investigare de primă persoană unde pot să scot zona pentru indicii. Există un mecanic de deconectare atunci când trebuie să-l urmez pe cineva prin străzile lui Kamurocho fără cunoștințele lor.

Ryu Ga Gotoku Studio / Sega

Toate dovezile pe care le adun se întoarce când am conversații. Spre deosebire de alte jocuri Yakuza, primesc dialogul solicită în cazul în care trebuie să-mi amintesc lucrurile pe care le-am văzut sau de informații pe care le-am făcut împreună. De asemenea, trebuie să găsesc fotografia potrivită pe telefonul meu pentru a-mi dovedi punctele. Uneori trebuie să decid cine în oraș ar putea avea informații pentru a mă ajuta fără joc, oferindu-mi un prompt.

Chiar și orașul Kamurocho este mai bogat. Există încă aceleași diversiuni, minigames și distragere inutilă pe care o amintesc de la Yakuza 6, dar un nou mecanic lasă-mă să construiesc prietenii în jurul orașului. Aceste relații sunt, în general, ușoare - și de obicei le construiesc făcând lucruri stupide cum ar fi urmărirea unei peruci sufocate de vânt prin străzi sau care vin cu o nouă campanie de marketing pentru un lanț de fast-food - dar mă conectează la oraș. Am investit. Eu zâmbesc când mă încurc într-unul dintre noii mei prieteni, cu propriile lor icoane zâmbitoare plutitoare pe capete. Sunt cadouri în cutia mea poștală. Acest sistem face ca lumea să se simtă completă; Kamurocho ar putea fi același oraș pe care l-am vizitat anul trecut cu Yakuza 6, dar de data aceasta locuiesc acolo.

Care nu este întotdeauna un lucru minunat, deoarece judecata poate fi o foc de informații, complot și emoție. Ceea ce începe ca un simplu "" cineva ar trebui să facă cu adevărat ceva despre acest criminal în serie "plot rapid ramuri în multe direcții diferite, unele mai interesante decât altele. Învăț circumstanțele lui Yagami părăsind slujba ca avocat prin tăieturi lungi și conversații. Învăț despre evenimentele care duc la excomunicarea unui prieten din familia lui Yakuza. Vizitez mentorii vechi și fac prieteni noi.

Ryu Ga Gotoku Studio / Sega

Apoi, doar când cred că înțeleg ce se întâmplă, mă întâlnesc cu o altă cutie nouă care introduce un nou răsucire. Un prieten ucis. Un jaf care ar putea fi un loc de muncă în interior. O minciună veche care are implicații până în prezent. Niciodată nu pare să se încheie, pentru bine sau bolnav.

Dar am multe modalități diferite de a încetini ritmul în care povestea - povestea sângeroasă, grea și complicată - și orașul cu luminile sale intermitente, bakerii și mulțimile constante sunt copleșitoare. Pot să joc darts sau să stau într-o arcadă. Pot merge la un cazinou. Îmi pot încerca norocul în liga de curse de dronă. Pot să merg la o întâlnire. Pot pompa câteva mii de yeni într-o mașină Gachapon în speranța de a obține o ediție limitată coelacanth toy. Da, tocmai am fost acuzat de crimă, dar cu siguranță am timp să stau la un proces mock cu prietenii mei să-mi dau seama care a mâncat ultima bucată de prăjitură în frigiderul de birou.

Orele de 50 de ore de 50 de ani pot fi intimidante, atât în ceea ce privește povestea, cât și cât de mult se întâmplă în Kamurocho. Dar acele momente ale vieții de zi cu zi, vătămare aleatorie și distracție inutilă m-au ajutat să las povestea respira; Nu am fost niciodată frustrat de întreruperi. Aveam nevoie de pauzele de la intensitate, indiferent dacă jocul le-a oferit sau am decis să le iau pe cont propriu.

Ryu Ga Gotoku Studio / Sega

Dar stimularea nu este întotdeauna minunată. Prima dată când trebuie să-l urmez pe cineva prin străzi simte intens, și eu rață în spatele fiecărui colț pentru a vă asigura că nu sunt văzute. Sunt epuizat până la a șaptea oară am cerut să fac acest lucru, totuși, și vreau doar să se termine. Există atât de multe prietenii pentru a construi că am început să le sarping - 50 este prea mulți prieteni în viața reală, să nu mai vorbim de jocuri video. Unele dintre bat-up-ul-protectie-rachetă-la-salvare-baker-to-the-tort-to-brib-the-secretar-to-sneak-the-club-to- - questurile informaționale-i-au nevoie sunt prea extrase, chiar și prin standardele de jocuri video.

Mă grăbesc de la un eveniment la altul pentru a progresa povestea, sprint sălbatic înainte și înapoi în oraș, deoarece încerc să forțez jocul să se joace pe cronologia mea. Dar am încheiat oprirea când trebuie să aștept un apel telefonic în joc. Așa că am încetinit, ia o respirație, și sfârșesc să fiu angajat ca un lăcătuș lunar într-un fel. Numai după ce am fost plătit pentru primul meu concert, am primit telefonul ăsta despre cadavrul fără ochi care a fost găsit într-o alee.

În timp ce ar putea să-și împărtășească oasele cu alte jocuri Yakuza, judecata construiește ceva nou din ele. Nu se îndepărtează de rădăcinile sale - este încă o dramă de crimă cu o mulțime de perforare - dar completează povestea orașului și a poporului său într-un mod care nu este posibil dintr-un joc concentrat numai pe lumea interlopă penală. Acesta este același oraș, văzută doar dintr-o perspectivă foarte diferită.

Judecata este lansată pe 25 iunie la PlayStation 4. Jocul a fost revizuit folosind un cod final "Retail " PlayStation 4 furnizat de Sega. Puteți găsi informații suplimentare despre politica de etică a poligonului aici.