Este nevoie de două revizuiri: avem nevoie de o pauză de la acest joc de divorț

În ultimul deceniu, creatorii de jocuri video au aruncat la mai multe subiecte pentru adulți, cum ar fi depresia, părintele și suferințe pentru cei dragi pierduți. Este nevoie de două continuă tendința, adaptarea unei căsătorii rupte într-un joc de acțiune de cooperare-aventură.

Cody și ar fi putut să decidă mai bine să se descompună decât să rămână împreună. Dar când copilul lor a crescut în mod nedrept, le-a blestemat în trupurile păpușilor, cuplul trebuie să învețe să se iubească din nou cu ajutorul cărții iubirii, o carte antropomorfă cu un accent discutabil care vacilă între italiană, franceză, spaniolă, și delocabil. Ce modalitate mai bună pentru doi jucători pentru a explora studiile unei separări de soț decât prin puzzle-uri de fizică și provocări de platforme?

Această mentalitate co-op este nici un șoc dat că este nevoie de două a fost creat de studiourile de alune, ceea ce a făcut un nume pentru el însuși cu Dramedy de familie de evacuare cu două jucători, o ieșire. Este nevoie de două se bazează la fel de bazat pe aducerea unui alt jucător în fold (fie prin intermediul unei conexiuni online, fie în co-op). Pentru a reduce bara de intrare, jocul vine de fapt cu un "Prieten Pass " care vă permite să invitați pe cineva să vă alăturați online, chiar dacă nu dețineți jocul în sine. Dacă cineva ar trebui să vă alăture în această călătorie este o altă întrebare în întregime.

Anxietate de separare

Imagine: Studiouri de alunecări / Arte electronice prin Poligon

Deoarece doi jucători sunt obligatorii în el, este nevoie de două, noi (plante! Frustick!) a jucat împreună ca divorțeni ar fi și Cody.

Jocul real reușește să fie chiar mai străin și mai neliniștit decât Punctul de ascensoare sugerează. Un minut, ne uităm la o cutie de trandafir, fiind neglijată de corpurile comătorilor părinților ei, ale căror conștiințe au fost transportate în jucării invizibile; Următorul moment, suntem o pereche de păpuși simțitoare care ucid veverițele cu un mic lansator de rachete atașat la un avion de jucărie menținut pe lângă pantaloni scurți de boxer.

Ne-am întrebat constant cine este nevoie de două este pentru că ne-am făcut drumul prin joc. Scrisul se simte ca o reducere la un moment diferit, cu subtilitatea și adâncimea emoțională a unui sitcom TGIF. Reprezentarea sa de conflict marital este mai subțire decât ceea ce am văzut în Filmele de divorț din 1990 (doamnă. Îndoială, mincinos mincinos, clauza Santa), niciodată despachetarea problemelor reale ale cupluului. Jocul subliniază în mod repetat că divorțul poate fi rezolvat dacă cuplul poate să învețe din nou să se placă din nou, întotdeauna pivotarea atunci când povestea devine prea aproape de întrebări despre bani, sex și responsabilități pentru creșterea copilului. Ar părea că jucătorul țintă este un copil care dorește să țină o idee profund simplistă de relații.

Dar copiii sunt puțin probabil să se bucure de numeroasele referințe învechite (jingle jingle, "dublu curcubeu! ") Și dialogul laden în el durează două. Cu o notificare mică, jocul va face o întoarcere atât de adultă și întunecată încât unii părinți care se joacă cu copiii se pot grăbi să oprească consola. La un moment dat, Cody și poate decide că singura modalitate de a inversa vraja că a fost aruncată asupra lor este de a-și face fiica să plângă asupra lor. (Pentru a fi corect, este aproape în întregime ideea Cody.) Pentru a trage acest lucru, cuplul a concluzionat că trebuie să-și omoare jucăria preferată a fiicei lor, un elefant umplute numit Cutie.

Ca și păpușile pe care Cody și acum pot locui, Cutie a fost adusă la viață de către vraja, iar după învățarea complotului de asasinat, elefantul își cere viața. "Unde ma duci? Te rog opreștete! "Ea strigă, deoarece cuplul o trage la o moarte prematură la o stâncă din apropiere. În timp ce a fi tras, una dintre urechile Cutie este prinsă pe un Ripper cusături din apropiere și se rupe cu o remorcă de la Cody și mai. "Nu trebuie să faci asta! Îmi place Rose! "Cutie strigă, chiar înainte de a fi lovit de moartea ei.

Alegeri bizari ca aceasta Ripple pe tot parcursul povestirii este nevoie de două. Scrisul este mult prea copilăresc și simplist să se bucure de adulți, dar include transformarea atât de întunecată încât este problematică pentru a expune copiii la joc. Inelele sale de sfârșit deosebit de necinstite și nerealizate în imaturitate.

Comunicarea este cheia

Gameplay-ul este nevoie de două tarife mai bune decât scrierea sa, deși calitatea sa fluctuează dramatic prin călătoria de 10 ore.

Indiferent dacă jucați online sau pe canapea, ambii jucători vor urmări acțiunea în ecranul split, permițând ambelor părți să vadă perspectiva partenerului lor - un avantaj pentru colaborare. Este o alegere care sacrifică oomph vizual pentru lizibilitate și stabilește în continuare studiourile de alune ca un creator proeminent al jocurilor de cooperare.

Este nevoie de două persoane este împărțită în capitole stabilite în diferite colțuri ale casei familiei, curte și grădină. În aproape fiecare secțiune, mai și Cody au abilități unice care trebuie să fie asociate împreună pentru a combate dușmanii sau pentru a rezolva puzzle-uri. Într-o etapă timpurie, cody incendiază miere explozivă care se lipeste de horneturi și bariere din lemn. Poate declanșa meciul care pot aprinde goo, provocând explozii minunate exagerate.

Deoarece nici un Gimmick nu este deosebit de bogat sau profund, jocul funcționează cel mai bine atunci când se mișcă rapid de la un stil de joc la următorul, ca un joc de partid narativ-grele.

Ritmul încetinește dramatic în a doua jumătate, deși. Un număr de capitole merge prea mult timp, cu cartea iubirii, cerând că cuplul să completeze trei mini puzzle-uri pentru a debloca un lift, acordând acces la alte trei puzzle-uri mini. Aceste sarcini redundante duc în cele din urmă la o piesă lipsă a unui obiectiv mai mare. Până la sfârșit, ne-am simțit ca și cum am fi completat o listă de verificare a căsătoriei pentru această carte de discuție, mai degrabă decât să vizionăm un cuplu, au conversații semnificative și experiență sinceră.

Din nou și din nou, jocul se află în sine. Mai și Cody supraviețuiesc unei misiuni stealth palpitante care implică moli de somn, numai pentru ca cartea de vorbă să apară cu mai multe ocupații. O bucată minunată este întreruptă de cartea de discuții Hip-împingând aerul și strigând sfaturi goale de romantism. Cartea devine un simbol al temei. Când apare, știm că aerul va fi aspirat din cameră.

Aveți nevoie de un partener cinstit

Este nevoie de două este o coliziune a două sub-subgenre din 1990 Cinema: Dragul de divorț al familiei (doamna. Îndoială, mincinos mincinos, clauza Santa) și "ce ar fi dacă aș fi fost chiar mai mică? "Kids Comedy (Dragă, am redus copiii; Ferngully, debitorii).

Aceasta este o poveste despre divorțul în care ne-am găsit înrădăcinarea divorțului. Cody și poate părea nu numai iubiți, ci și părinți toxici. Luând sfaturi de la o astfel de sursă nelipsabilă - cartea îngrozitoare de discuție - face ca Arcul lor să fie și mai incredibil și greșit.

Și totuși, la fel ca toate filmele enumerate mai sus, este nevoie de două, ocazional, ținute pe lângă dezvoltatorii săi "dorința de a lua decizii creative inexplicabile. Pentru fiecare bit al jocului care ne-a supărat, altul ne-ar avea să privim agape la absurditatea ei (vezi: uciderea veveriței și tortura elefantă umplută).

Cele mai mari jocuri cu buget ar putea folosi un editor pentru a îndepărta biții inutili care par să existe pentru a patra lungimea aventurii și pentru a justifica prețul pe cutie. Este nevoie de două ar beneficia de o ornamentală similară, necesitând un scriitor mai experimentat pentru a repara narativul și dialogul slab, alături de un producător pentru a face alegerile dure ale căror segmente ale jocului sunt distractive față de cele care sunt plictisitoare.

Fără editarea asta, jocul se simte dezechilibrat, ca un solo efectuat de un cântăreț care merge într-un prea multe alergări, fără să știe că audiența sa mutat de la distracție să se enerce.

Este nevoie de două va fi lansat pe 26 martie pe PlayStation 4, PlayStation 5, Windows PC, Xbox One și Xbox Series X. Jocul a fost revizuit pe Xbox Series X folosind codurile de descărcare furnizate de artele electronice. Vox Media are parteneriate afiliate. Acestea nu influențează conținutul editorial, deși VOX Media poate câștiga comisioane pentru produsele achiziționate prin intermediul legăturilor afiliate. Puteți găsi informații suplimentare despre politica de etică a poligonului aici.