2014 în revistă: Anul multiplayerului local

2014 a fost cel mai bun an pentru jocul multiplayer local, deoarece jocurile online multiplayer a devenit implicit din industrie.

Acest accent nu ar fi putut veni într-un timp mai bun. 2014 a fost un an în care o toxicitate târâtoare a făcut comunități de jocuri online un loc mai puțin primitor pentru a locui. A fost, de asemenea, un an în care nenumărate titluri lansate cu funcționalitatea online care a fost Straight jacked, o tendință care este, de asemenea, din păcate, spre a deveni implicit din industrie.

În acest an, am petrecut mult mai mult timp să jucăm titluri locale multiplayer decât am făcut titluri online - nu numărăm orele mele investite cu un anumit joc de cărți digitale tematice Warcraft. Nu a fost, pentru că jocurile locale eliberate în acest an au fost atât de înaltă, fie (deși au fost absolute). Este pentru că fiecare avea o trăsătură mai intangibilă: au reușit să-mi facă întregul cerc social Love jocuri video la fel de mult ca mine.

Boneloaf

Această feat a fost realizată datorită unui potop de jocuri care au împărtășit un fir de design conjunctiv: toate au fost accesibile și invitabile suficiente pentru noii veniți și jucători casual, dar a insuflat o dorință convingătoare în jucătorii lor pentru a se obține mai bine jocul.

Dacă nu sună ca o caracteristică deosebit de impresionantă, probabil că este vorba de modul în care ați jucat jocuri de mult timp. Cred că ar putea fi unul dintre cei mai mari factori de diferențiere între ceea ce industria de jocuri are în mod tradițional (și obtuzine) "Casual " și "hardcore " jucători de jocuri. Unul este fericit să joace un joc, în timp ce celălalt simte o constrângere mai puternică pentru a dezvolta o stăpânire mecanică a acelui joc.

Nu este adesea că un joc se ocupă de ambele comportamente - totuși 2014 a văzut atât de multe titluri eliberate în succesiune rapidă, fiecare cu o curbă elegantă de îmbunătățire "care mi-a întors prietenii în Diehards.

Turnfall: ascensiune ar putea fi idealul estetic al acelui tip de joc ambasadorial. Există o accesibilitate imediată acolo, între schema de control cu trei butoane, mecanică oarecum familiară de platformă și prezentare pe 16 biți. După un singur meci introductiv, majoritatea începătorilor și masterii butonului pot atârna în totalitate, trăgând minciunile miraculoase de nivel încrucișat și stomps-stomps.

Dar mai mult mai mult de Turnfall; mecanica și strategiile care se dezvăluie în mod constant jucătorilor noi, oferindu-le gusturi de victorie și le-au învățat, pas cu pas, cum să joace jocul mai bine. Este o curbă de dificultate care este plăcută și una pe care prietenii mei au dorit invariabil să o scară.

Montați-vă prietenii, Pentru toate preposterosiunile sale încurcate, are și un design multiplayer inteligent, accesibil și infinit. Realizarea în rundele timpurii ale jocului vă cere să cunoașteți pur și simplu butoanele de față ale controlerului și cum corespund membrilor fiecărui climat. Dar repede, doar supraviețuirea câtorva runde nu este suficient. Prietenii mei și cu mine am suflat o întreagă scalare după-amiază, dezvoltând strategii de blocare a căii și construirea unor structuri dude mai înalte și mai înalte - o interpretare foarte literală a adeptului lor de creștere a jocurilor.

Umorul a jucat un rol imens în a face anumite jocuri multiplayer locale mai primitoare la jucătorii neexperimentați. Besturi de bandă, BONELOAF Super Floppy Luptă Titlu, este drept hilar să joace sau să se uite, făcându-l ușor de vinde aproape despre oricine. Starwhal: Doar vârful este un titlu de garduri de balene, un gen care face ca jocul să fie destul de incontestabil. Potențialul comedic al acelor jocuri le face atât de ușor să poată juca, și o explozie de jucat, chiar dacă oamenii care joacă sunt complet teribili la ei - suficient pentru a obține un picior în ușă spre a deveni luptători mai buni sau de balene-defectuoase.

Nidhogg, Titlul de garduri non-balene din 2014, ia ideea de spectator la un nivel complet nou. Într-un suport de turneu, majoritatea jucătorilor vor petrece mult timp vizionând alți doi jucători duel, dar că timpul de nefuncționare nu este niciodată plictisitor. Aproape fiecare Nidhogg Meciul este palpitant, cu zeci de manevre rapide, inversarea și finisajele climatice. Fiecare meci este, de asemenea, educativ, spectatori de predare cum să execute strategii câștigătoare de joc și să contracareze oponenții lor ".

Dezvoltatorii de jocuri independenți nu au fost singurele care susțin această tendință, deși jocurile lor de obicei sub- $ 20 etichete de preț le-au ajutat cu siguranță să le facă cu cele mai importante.

Nintendo, în special, a lovit jocurile locale din parc în acest an, cu lansări uriașe cum ar fi Mario Kart 8 și Super Smash Bros. Pentru Wii U. Aceste jocuri nu numai că mi-au oferit grupul de prieteni cu zeci de ore de bucurie țipătoare, au dat Wii u o lovitură foarte necesară în braț, arătând că Nintendo este încă extrem de capabil să facă ceea ce Nintendo face cel mai bine.

Nintendo

Super Smash Bros. Pentru Wii U a ajutat în special dezvoltarea tendinței locale multiplayer. Includerea unor meciuri de opt jucători a transformat într-o mai mare adunare socială în toate cele mai bune, iar Bevy-ul de opțiuni de personalizare a asigurat că vom juca Smash de ani de zile. Alte jocuri au apărut și în acea tactică de reținere - TurnfallCatalogul modificatorilor, care a fost frecvent actualizat de la lansarea jocului, ne-a ținut constant ne-am întors pentru mai mult.

Faptul că toate aceste jocuri au ieșit în același an a permis prietenilor mei 'Gaming Gaming - și dorința de a dezvolta acea stăpânire - pentru a trece de la titlu la titlu la titlu. Cunoștințele care ar putea avea grijă de mai puțin despre jocuri în ianuarie au fost cu adevărat încântați de versiuni noi în iunie. Pe măsură ce apetitul lor a crescut, erau mai dispuși să experimenteze cu genuri noi, cum ar fi Sublimul, Lovecraftian Beat-Em-up RPG Crawl.

Și să nu uităm Spriends, Un super-pachet cu jocuri construite pentru a satisface jucătorii în fiecare punct al spectrului de calificare. Este, de la sine, un microcosmos al tendinței locale de multiplayer locale a anului: Johann Sebastian Joust obține non-gameri în ușă, Hokra dezvoltă strategii complexe cu un singur buton, Super Pole Riders utilizează umor pentru a introduce o adâncime enormă și Barabariball promovează o compulsiune puternică de a învăța și de a conduce mecanica jocului.

Iad, a fost chiar un an grozav pentru oamenii care nu au trecut în valul de expertiză. Jackbox Party Pack a oferit unele dintre amintirile mele de joc preferate ale anului și permite participarea oamenilor care nu au jucat nici măcar un joc video înainte. Dacă aveți un telefon, comprimat sau un computer, sunteți gata să vă rotiți.

Jocurile online au depășit complet omologii locali multiplayer, deoarece de fapt, de fapt, împreună pentru a juca jocuri față în față este o propunere dificilă. Motivul pentru care 2014 va fi întotdeauna un an important de joc pentru mine este modul în care a răsturnat această propunere la ureche: nu mai trebuie să știi oameni care știu cum să joace jocuri pentru a le bucura de ei - trebuie doar să cunoaște oamenii, și jocurile se vor ocupa de restul.

Această piesă face parte din seria de revizuire a Polygon 4 în seria de revizuire. Pe parcursul lunii decembrie, vom explora jocurile, oamenii și evenimentele care au format jocurile în ultimul an. Puteți verifica mai mult 2014 în revizuirea povestirilor din povestea noastră.